RIALLES I EMOCIONS AL TORNEIG DE PÀDEL FEMENÍ - DIUMENGE, 18 DE FEBRER
20/02/2024

El passat diumenge,18 de febrer, el Club de Begues va viure un emocionant Torneig de Pàdel Femení que va reunir sis parelles a cada categoria segons el seu nivell, iniciació i intermedi. Vam ser testimonis d’una competició renyida i plena d’habilitats, destacant el compromís i la passió de les participants per aquest esport.

La col·laboració de Juan González, instructor de pàdel, així com la dedicació de Laura García i Mayu Miller, membres de la Comissió de Pàdel del Club, van ser fonamentals per a l'èxit de l'esdeveniment.

A l'entrega de premis, es va reconèixer l’actuació de les parelles guanyadores en ambdues categories, destacant l'habilitat tècnica i l'esperit esportiu que va caracteritzar el torneig.

Com a part de la celebració, totes les participants van gaudir d’un aperitiu a la terrassa sota el càlid sol del migdia, moment de companyonia relaxació després de la intensa competició.

Amb l'objectiu de fomentar l’esport al club, anunciem la intenció d'organitzar esdeveniments semblants cada tercer dissabte del mes. La pròxima convocatòria està programada per al dissabte 23 de març, esperant superar les expectatives i consolidar encara més la presència de l’esport al Club. En els pròxims dies us facilitarem més informació.

Agraïm a totes les participants pel seu entusiasme i contribució a aquest reeixit torneig i esperem comptar amb vosaltres en futures activitats!