CASAL ESTIU 2023

El CLUB DE BEGUES informa que enguany tornem a organitzar el CASAL D’ESTIU a les nostres instal·lacions, que aquest any estarà coordinat juntament amb l’empresa SERVEIS ELA GAVÀ. Una empresa vinculada amb el monitoratge, el lleure i l'animació que ja ha col·laborat prèviament tant al Club de Begues com al nostre poble.

Totes les activitats que proposem durant el Casal estan dissenyades per la participació activa dels nens i nenes, mitjançant diferents jocs, esports i tallers, adequats a les diferents edats dels alumnes. Tot això en un ambient totalment diferent del que viuen durant la resta de l'any i en unes instal·lacions úniques a Begues. La infraestructura del Club de Begues permetrà als nens i nenes gaudir de piscina dos cops al dia, una sala de jocs amb aire condicionat, inflables aquàtics i lúdics, jocs de fusta i festes Holi. Una infinitat d'activitats que es compaginaran amb la pràctica d'esport i, sobretot, aprenentatge.

És per això que Serveis ELA Gavà ha proposat com a fil conductor del Casal d'enguany "UN PASSEIG PER LA HISTÒRIA", amb la qual els més menuts es divertiran mentre adquireixen coneixements de la història antiga, moderna i contemporània.

El Casal va destinat a tots aquells nens i nenes que hagin cursat P3 fins als 14 anys. L'inici de l'activitat tindrà lloc el dilluns 26 de juny i durarà fins al divendres 28 de juliol. De totes maneres, per a aquells a qui pugui interessar, obrim la possibilitat d'ampliar l'oferta de servei:

- Setmana del 31 de juliol al 4 d'agost

- Setmana del 28 d'agost a l'1 de setembre

- Dies 4 i 5 de setembre

Aquells que estigueu interessats en alguna d'aquestes opcions, podeu comunicar-ho a través del correu info@clubdebegues.cat, trucant al 93.639.00.00 o bé apropant-vos a la recepció del Club de Begues. IMPORTANT: una inscripció només es farà efectiva amb previ pagament total de la quota.

TORNS I PREUS

Acollida: de 8h a 9h, 25€ per setmana

Matí: de 9h a 13:30h, 88€ per setmana

Dinar: de 9h a 15h (inclou dinar restaurant), 143€ per setmana