AMERICANA SOCIAL DE PÀDEL
08/11/2022

Benvolguts socis i usuaris del Club de Begues,

Aquest cap de setmana comença un nou projecte al Club: les americanes socials. Un esdeveniment que tindrà lloc el segon i el quart cap de setmana de cada mes, durant dues hores (de 16:30 a 18:30h), i que anirà variant de categories e:n cada edició.

El dissabte 12 de novembre tindrà lloc la primera masculina, i el dissabte 26 serà mixta. Està oberta a socis i no socis, i limitada a 12 parelles per americana. Els partits seran a 20 minuts, el que es tradueix en un total de 6 enfrontaments per competició, un no parar de fer esport i una gran tarda de diversió assegurada!

Les inscripcions poden ser en parelles o individualment, i des de l'administració ens encarregarem de gestionar-les. Per tal de reservar la plaça, ho podeu fer a través d'un correu a info@clubdebegues.cat, trucant al 93.639.00.00 o apropant-vos a la recepció del Club.

El preu és de 3 euros per socis i de 13 euros pels no socis, i inclou un pica-pica final amb braves i una cervesa, cafè o refresc per persona. El material no està inclòs, cada participant s'haurà d'encarregar de portar el seu per tal de gaudir el millor possible de les americanes.

Us esperem a tots aquest dissabte!

Salutacions cordials,

Administració del Club de Begues