GRAN RECAPTE D'ALIMENTS 2022
25/11/2022

Benvolguts socis i usuaris habituals del Club de Begues,

aquest cap de setmana tindrà lloc la campanya del Gran recapte d'aliments que es celebra cada any per aquestes dates. I, com no podia ser d'una altra manera, el Club de Begues col·laborarà amb un petit gra de sorra i us convida a tots vosaltres a formar-ne part.

Per això, aquest cap de setmana oferirem una varietat d'activitats obertes a tothom amb l'únic requisit d'aportar una donació a aquesta meravellosa campanya. Les activitats obertes són les següents:

DIVENDRES 25

• BALLS LLATINS: de 19 a 21 hores, aquell qui vulgui pot vindre a provar la classe impartida pel Javier Rosell

DISSABTE 26

• 'STEP' BY ME: d'11 a 12 hores, la Dolors Cros donarà una divertida classe d'aeròbic i steps amb la que escalfarem de la millor manera el cap de setmana
  • ZUMBA: tot seguit, l'Eli Vallvé rematarà el matí amb una classe de Zumba de 90 minuts!
  • AMERICANA DE PÀDEL MIXTA: de 16:30 a 18:30 hores tindrà lloc una de les nostres divertides americanes socials de pàdel. Encara queden places disponibles, i els no socis que vulgueu participar tindreu la vostra gratuïta a canvi d'una petita aportació al Gran recapte d'aliments!

DIUMENGE 27

• TROBADA DE MINI-TENNIS: el director de la nostra escola de tennis, el José Carayol, ha organitzat un torneig divertit i amè pensat per a nens i nenes d'entre 6 i 14 anys. Una activitat que tindrà lloc de 10:30 a 12:30 hores i amb la que els més menuts s'ho passaran d'allò més bé.
  • TONIFICACIÓ: d'11 a 12 hores, el Sebas Herrera impartirà aquesta completa classe de Tonificació pensada per a gent de totes les edats.
  • SPARTAN: i ja per acabar, tot seguit i durant una hora, els valents que s'atreveixin podran posar-se a prova amb la classe de Spartan que ha preparat el mateix Sebas i que segur que no deixarà indiferent a ningú.

Us esperem a tots amb moltes ganes que participeu i que gaudiu amb nosaltres d'un gran cap de setmana benèfic al Club de Begues. No hi podeu faltar!

Salutacions cordials,

Administració del Club de Begues