El passat Diumenge vàrem celebrar la 7ª edició del “La Trobada de Vehicles clàssics de Begues” al Club de Begues. La trobada va convocar a 120 cotxes aproximadament, amb un ampli sortit de marques representades, conjuntament amb una exposició de 30 motos.
El servei de Bar del Club de Begues va ser l’encarregat de servir els 150 esmorzars per els participants d’aquesta setena edició. Els que van voler varen poder passejar per el municipi fent parada al “Mirador del Mur”, amb una espectacular vista del Baix LLobregat.
Els participants varen rebre un com a obsequis: una camiseta gentilesa de Castrol, una mostra obsequiada per KH7, descompte per omplir de benzina al cotxe a l’estació BP de Begues així com un obsequi.
L’acte va finalitzar amb el sorteigs de productes cedits per Cal Roman , Segur Clàssic y KH7.