El Club de Begues juntament amb l’Erwins, el seu restaurador, us volem comunicar que a partir d’aquest dissabte, 2 de maig, podreu gaudir dels diferents menús cap de setmana “To take away” que oferirà la cuina del restaurant del Club fins que sigui possible reprendre l’activitat.

Aquesta iniciativa ha estat prèviament comentada i autoritzada. Està emparada per la normativa vigent i el personal de restauració es compromet i està obligat a respectar les actuals disposicions sanitàries.

Mireu-vos les propostes que adjuntem, escolliu el que us vingui més de gust i truqueu al telèfon que apareix al cartell per fer la vostra comanda. Aquesta us serà entregada directament al vostre domicili pel personal del restaurant fins el moment en què canvií la normativa i també es pugui anar a recollir.

Esperem us sigui de profit aquest servei!

EL CLUB DE BEGUES