El proper cap de setmana 23 i 24 de Novembre el Club de Begues organitza un cap de setmana de recollida d’aliments per la campanya del GRAN RECAPTE. Podràs participar del nostre programa d’activitats especials de manera gratuïta sempre i quan aportis aliments (llet, oli, conserves) a les caixes de cartró que estaran ubicades al “Hall” del Club de Begues independentment de si ets soci o no. Ajuda’ns a recaptar el màxim d’aliments! A continuació us presentem el programa d’activitats:

DISSABTE 23

10H Ruta en bici de muntanya (BTT) a càrrec del nostre monitor David Rodríguez (hidratació + kit punxades, obligatori)
11H Master Class de ZUMBA a càrrec de la nostra monitora Eli.
12H Master Class de HIIT a càrrec del nostre monitor Guillem Ramos.
16-20H Americana de Pàdel MASCULINA I MIXTE (Inscripció Obligatòria fins el 21 de Novembre)

DIUMENGE 24
9H Torneigs de Tennis/Futbol Sala/ Ping-Pong per a nens de 5 a 17 anys (Inscripció Obligatòria fins el 21 de Novembre)