Des del Club de Begues ens plau anunciar-li que hem arribat a dos acords de col·laboració aquesta setmana.

El primer acord és amb la tenda de Pàdel de Castelldefels “PADEL NUESTRO” on  el soci del Club de Begues gaudirà d’un 10% de descompte sobre el preu de venda de pales de pàdel a la tenda. PADEL NUESTRO estarà present en els torneigs que organitzi el Club deixant pales per provar, obsequiant articles i sortejant “vals” descompte per a la seva tenda de Castelldefels.

El segon acord és amb “BECRIT”, empresa de suplements proteics dintre de l’àmbit del Fitness. El Club de Begues disposarà de batuts de suplement proteic a la venda per tothom que vulgui comprar amb grans descomptes, pregunta a la recepció del Club sense compromís.