Club de Begues

ACTIVITATS

Activitats Extra Escolars

Classes de Tennis

 
 

Amb l’escola del Club de Begues dirigida pel José Carayol.

Per a nens i adults, de Dilluns a Dissabtes. Classes de 80′

Nivell avançat i de competició.

Hip-Hop

 
 

Tots els Dilluns 17:15 a 18:15h vine a ballar amb la nostra monitora Maria Morales.

 

Classes de Pàdel (FCP)

 
 

Classes per nens Dimarts i Dijous tarda
Classes per adults a concretar directament amb la professora

Iniciació Patinatge Artístic 

Tots els dijous de 17:30 a 18:30 en iniciem en el patinatge artístic sobre rodes amb la nostra monitora Marina Morata.

 

Activitats dirigides

 

El nostre equip tècnic

TRX

 
 

L’entrenament TRX en suspensió és un excel·lent mètode per augmentar la força, la massa muscular, la flexibilitat, l’estabilitat i la resistència física.

Cicle Indoor

 
 

El cicle indoor és una activitat física, on es porta a terme un treball cardiovascular. Es realitza sobre una bicicleta estàtica i al ritme de la música, requereix de la guia d’un monitor.

Pilates

 
 

El pilates es basa en el desenvolupament dels músculs interns per mantenir l’equilibri corporal i donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral. Els sis principis essencials d’aquest mètode són control, concentració, fluïdesa, precisió, respiració i centre.

Ioga

 

Instrument idoni per aconseguir un estat de pau interior i prendre consciència del nostre cos i de la nostra ment.

Funtional Trainning

 
 

El Hard Training és el treball basat en “resistència muscular”, enfortint el sistema muscular i osteo-articular. A part de millorar el sistema muscular ajuda a augmentar el metabolisme, disminueix la fatiga ajuda a corregir la postura, ajuda a la prevenció lesions i problemes d’esquena.

Zumba

 
 

Barreja de ritmes llatins, salsa, merengue, flamenc o bachata i exercicis aeròbics que s’ha convertit en una de les rutines de moda per a perdre pes.

Core Extrem

 

El core és una nova forma d’entrenar el tronc. Per al core aquesta part del cos és el centre de gravetat, i amb la seva pràctica podrem treballar els abdominals, millorar la postura, enfortir l’esquena minimitzar el risc de lesions, augmentar la flexibilitat …

Squat

 
 

Entrenament específic per Glutis, Abdominals i Cames. És una de les formes més completes d’exercitar el cos, ja sigui per millorar l’estat físic general de la persona o per treballar la part estètica.

Hiit

 
 

Exercicis gimnàstics que es fan diversos cops per setmana per aconseguir una bona forma física. Millora de la resistència aeròbica, enforteix la condició física, redueix el risc de desenvolupar malalties, evita l’estrès.

I altres activitats dirigides…

 

HIPOPRESIUS

 

El principal objectiu és reduir el perímetre abdominal aportant millores estètiques, posturals i funcionals, però també té multitud d’aplicacions i beneficis. Ajuda a prevenir tot tipus d’hèrnies, regulen els paràmetres respiratoris, prevenen la incontinència urinària, sent eficaç en prevenir i solucionar edemes i cames pesades, prevenen lesions articulars i musculars, proporcionen una eficaç protecció lumbo-pèlvica i com tot exercici físic, sobretot proporcionen benestar i plaer.

 

REEDUCACIÓ POSTURAL

 

Sessions on es treballaran una sèrie d’exercicis per tal de millorar la ergonomia, i les possibles patologies derivades per males praxis posturals. D’aquesta manera ajudarem a la prevenció de possibles lesions futures.

ACTIVITATS SOCIALS I ESPORTIVES

 

  • Carnaval (concurs popular)
  • Halloween (concurs infantil i adults)
  • Torneig de tennis, Memorial Jordi Vea
  • Pujada al Montau Trobada de vehicles clàssics de Begues I
  • moltes altres activitats més…

 

ACTIVITATS LÚDIC ESPORTIVES

 

  • Campus de tennis Club de Begues dirigit per Jose Carayol
  • Casal d’Estiu
  • Olimpíades d’Adult
  • Olimpíades Infantils
  • 24 Hores Futbol Sala
  • Casal Setmana Santa
  • Campus Day
  • Jornada Esport Femení