19/12/2020

Benvolgut/da,

el Club de Begues us informa de les següents novetats a partir de dilluns dia 21 desembre fins el 11 de gener:

Pel que fa l'horari del Club comunicar-vos que romandrà obert de dilluns a diumenge de 9h a 21h sense interrupció amb les següents excepcions:

24 de desembre obert de 9h a 15h
25 de desembre tancat
26 de desembre tancat
31 de desembre de 9h a 17h
1 de gener tancat
5 de gener de 9h a 17h
6 de Gener tancat

Pel que fa les noves mesures presentades pel govern en vers el COVID-19, comentar-vos que:

- El horari del Bar serà de 13h a 15:30h dissabtes i diumenges, tot i això seguirem oferint el servei de take away fins les 22h.

- L' ús del gimnàs serà com fins ara amb cita prèvia, però amb l'obligatorietat de portar mascareta des de l'inici fins a la finalització de l'entrenament.

- El programa d'activitats dirigides ha estat modificat degut a que a partir de dilluns serà obligat fer aquestes activitats amb mascareta, quedant les activitats d'alta intensitat excloses temporalment del programa.

Per últim, des del Club de Begues desitjar-vos que passeu unes molt bones festes plenes de salut i felicitat!!!

20/11/2020

El Club de Begues us informa que, després de conèixer les noves mesures presentades pel govern de Catalunya  en la lluita en vers  la propagació del COVID 19, a  partir de dilluns 23 de novembre tornem a obrir les portes del Club als nostres socis i usuaris.

L’horari del Club de dilluns a divendres serà de 9h a 14h i de 16h a 21h. (excepte divendres que tancarem a les 21:30h)

Dissabte i diumenge estarem oberts de 9h a 21:30h.

Per fer ús del Gimnàs  s’haurà de fer amb cita prèvia , al igual que les classes dirigides de TRX i de Ciclo Indoor com ja venim fent abans del tancament del Club.

Us recordem que els vestuaris romandran tancats seguint les mesures proposades pel govern de Catalunya.

El servei de restauració també tornarà a funcionar com normalment amb un aforament del Bar i del restaurant del 30% i un 100% d'aforament de les terrasses exteriors.

Us esperem al Club a  partir de dilluns 23 de Novembre!!!

29/10/2020

Benvolgudes sòcies i socis,

us volem comunicar que ,un cop conegudes les noves mesures presentades per la Generalitat amb l'objectiu de combatre la COVID-19, ens veiem obligats a informar-vos que el Club de Begues romandrà tancat a partir de demà divendres 30 de novembre durant els pròxims 15 dies.

Si us sorgeix algun dubte o comentari, podeu posar-vos en contacte amb el Club a través del  telèfon mòbil (681.26.02.84) o bé enviar una e-mail a info@clubdebegues.cat.

Esperem poder retrobar-nos ben aviat!!!

La Junta del Club.

26/10/2020

Apreciat/da,

Com ja sabreu, des d'ahir diumenge s'apliquen al nostre territori restriccions de mobilitat nocturna que implica, bàsicament, la prohibició de desplaçaments i la circulació per les vies públiques de les 22 a les 6 hores.

Aquesta prohibició implica l'obligació de tancament de les instal·lacions esportives a les 21 hores, per tal de possibilitar que els usuaris puguin arribar als seus domicilis abans de les 22 hores.

En principi, el termini d’aplicació d’aquestes mesures és de dues setmanes però si hi hagués qualsevol novetat us informaríem degudament.

Cuideu-vos!!

01/10/2020

Club de Begues informa que a partir de demà divendres 2 d'octubre tornem a tindre obert el Bar i el Restaurant.

L'horari en temporada d'hivern serà el següent:

DILLUNS DE 17 A 22H
DIMARTS DE 17H A 22H
DIMECRES FESTIU (EXCEPTE SI HI HA FUTBOL)
DIJOUS DE 17H A 22H
DIVENDRES DE 17H A 1:00H.
DISSABTES DE 10H A 1:00H
DIUMENGE DE 10H A 22H

Per fer qualsevol reserva truqueu al 681.027.266.

26/09/2020

El Club de Begues Informa que a partir de dilluns disposem del nou programa d’activitats dirigides per aquesta temporada de tardor/hivern.

Recordar-vos que hi ha dues activitats dirigides que s’ha de trucar al Club per poder reservar plaça com son: Ciclo Indoor i TRX.

Per la resta d’activitats no cal reservar, l’únic indispensable és que porteu la vostra pròpia màrfega per tal d’intentar minimitzar els riscos de contagi del COVID-19.

Les activitats dirigides son gratuïtes per tots els socis, en el cas que no ho siguis hauràs d’abonar 7€ per classe a la recepció del Club abans d’iniciar la sessió.

Finalment comentar-vos que el Club gestiona un grup de WhatsApp d’activitats dirigides on comuniquem qualsevol novetat que hi pugui haver referent al programa d’activitats. Si esteu interessats en formar part d’aquest grup sol·liciteu-ho al personal de recepció.

Us hi esperem!!!!

01/09/2020

Us informem que a partir del dilluns 14 de setembre podeu aprofitar les classes de hip hop. Si tens entre 5 i 14 anys i t'agradaria ballar, t'esperem😁🙌

01/09/2020

Bona tarda! El proper mes de setembre està ple d'activitats per a gaudir.
Us esperem a les classes de patinatge artístic a partir del dijous 17 de setembre 🤸🏽‍♀️🔝⛸️ (Entre 5 i 14 anys)

«  1 2 3  »