13/10/2020

Club de Begues informa que ja tenim nova data pel Campionat de Tennis taula 2020.  Aquest esdeveniment on hi col·labora el Club de Tennis taula Castelldefels tindrà lloc el proper diumenge 25 d’octubre de 2020 de 9:00h del matí a 14:00h de la tarda.

Serà un campionat obert a tothom on el preu pel soci és de 7€ i el preu del no soci és de 12€. La inscripció inclourà aigües i entrepans per a tots els participants del campionat.

Les places seran limitades a 24 participants que jugaran en 6 taules de joc. La tramitació de la inscripció s’haurà de fer contactant amb el Club ja sigui presencialment, per telèfon o a través del  WhatsApp del Club de Begues.

Tots el participants hauran d’accedir al Club amb mascareta i passaran un control de temperatura al mateix temps que disposaran de gel hidroalcohòlic per netejar-se les mans.

Animeu-vos a passar un matí divertit!

09/10/2020

Club de Begues informa que ja tenim a la venda la loteria de Nadal del “Gordo” a la recepció del Club.

Recordar-vos que el 80042  serà el número d’enguany i que esperem que us doni molta sort!!!

El preu de cada dècim serà de 24€ i es podrà adquirir a la recepció del Club mitjançant el pagament en metàl·lic.

Aprofitem per comunicar-vos que també disposarem de la “Grossa” de Nadal en breus. Us mantenim informats!!!!

Molta sort a tots i totes!!!

01/10/2020

Club de Begues informa que a partir de demà divendres 2 d'octubre tornem a tindre obert el Bar i el Restaurant.

L'horari en temporada d'hivern serà el següent:

DILLUNS DE 17 A 22H
DIMARTS DE 17H A 22H
DIMECRES FESTIU (EXCEPTE SI HI HA FUTBOL)
DIJOUS DE 17H A 22H
DIVENDRES DE 17H A 1:00H.
DISSABTES DE 10H A 1:00H
DIUMENGE DE 10H A 22H

Per fer qualsevol reserva truqueu al 681.027.266.

29/09/2020

Club de Begues informa de la nova tarifa LOW COST de lloguer de pistes de pàdel per tots aquells que no siguin socis o sòcies del Club.

Aquesta tarifa podrà ser aplicada de dilluns a divendres de 9h a 13h a partir d'aquesta setmana i fins el 31 de Maig.

El preu de la tarifa per jugar 1h 30' serà de 15€/pista. Així doncs, tots aquells que vulgueu reservar pista ho podeu fer a través de la nostra pàgina web (www.clubdebegues.cat) dintre de l'apartat de reserves o bé trucant al Club (93.639.00.00).

Aprofitem per comunicar-vos que demà al matí finalitzarem amb les tasques de manteniment de les pistes de pàdel quedant disponibles per a tots vosaltres a partir de les 17h.

26/09/2020

El Club de Begues Informa que a partir de dilluns disposem del nou programa d’activitats dirigides per aquesta temporada de tardor/hivern.

Recordar-vos que hi ha dues activitats dirigides que s’ha de trucar al Club per poder reservar plaça com son: Ciclo Indoor i TRX.

Per la resta d’activitats no cal reservar, l’únic indispensable és que porteu la vostra pròpia màrfega per tal d’intentar minimitzar els riscos de contagi del COVID-19.

Les activitats dirigides son gratuïtes per tots els socis, en el cas que no ho siguis hauràs d’abonar 7€ per classe a la recepció del Club abans d’iniciar la sessió.

Finalment comentar-vos que el Club gestiona un grup de WhatsApp d’activitats dirigides on comuniquem qualsevol novetat que hi pugui haver referent al programa d’activitats. Si esteu interessats en formar part d’aquest grup sol·liciteu-ho al personal de recepció.

Us hi esperem!!!!

01/09/2020

Us informem que a partir del dilluns 14 de setembre podeu aprofitar les classes de hip hop. Si tens entre 5 i 14 anys i t'agradaria ballar, t'esperem😁🙌

01/09/2020

Bona tarda! El proper mes de setembre està ple d'activitats per a gaudir.
Us esperem a les classes de patinatge artístic a partir del dijous 17 de setembre 🤸🏽‍♀️🔝⛸️ (Entre 5 i 14 anys)

«  1  »