NOVETATS PER AQUEST FINAL D'ESTIU 2021
18/08/2021

Club de Begues es posa en contacte amb vosaltres per informar-vos  i recordar-vos vàries coses importants per afrontar la recta final de l’estiu.

En primer lloc, comunicar-vos que els diumenges l’horari del Club es veurà ampliat. Tancarem el Club a les 23h i no a les 22h com veníem fent fins ara.

En segon lloc, informar-vos que ja tenim obertes les inscripcions per les dues primeres setmanes de setembre tant del Casal d’Estiu 2021 com del Stage de tennis 2021. Per tots aquells interessats recordeu que podeu realitzar la vostra inscripció a través de la web del Club: www.clubdebegues.cat.

Finalment, us voldríem recordar la importància de fer ús de L’aplicació mòbil  del Club ja que és una eina que us permet un ventall de possibilitats interessants: reservar pistes, apuntar-se a activitats dirigides, apuntar-se a americanes de pàdel, reservar la plaça per veure els partits de futbol a sala de la xemeneia, etc. Us recordem que si necessiteu ajuda, podeu contactar amb el personal del Club que us orientarà de com fer-ne ús.

Veniu a gaudir del Club!!!