NOVA APP I METODOLOGIA DE RESERVA DE SERVEIS
08/08/2021

Club de Begues es posa en contacte amb vosaltres per comunicar-vos novetats en vers la metodologia a utilitzar per reservar els vostres serveis preferits.

Ja tenim a la vostra disposició l’APP del Club a través de la qual  podreu reservar pistes, apuntar-vos a les activitats dirigides, rebre notificacions, crear un cercle d’amistats, etc.

Aquesta APP la podreu trobar buscant CLUB DE BEGUES  en el vostres dispositius a través de l’APP STORE en el cas dels dispositius amb sistema operatiu IOS i en la PLAY STORE en el cas dels dispositius ANDROID.

Per poder entrar a l’APP o l’apartat de reserves de la web necessiteu el vostre “Username” i “Password”. Tots aquells de vosaltres que no els coneixeu o que no els recordeu poseu-vos en contacte amb el Club i us els facilitarem.

En quan a les reserves de pistes ja siguin de tennis, pàdel o frontó dir-vos s’hauran de fer a través de l’APP o través de l’apartat de reserves de la web.

Recordar-vos que els socis podeu fer les reserves a partir de les 20h del dia anterior a la reserva mentre que els no socis les poden fer el mateix dia.

Pel que fa a les reserves d’activitats dirigides s’hauran de fer única i exclusivament a través de l’APP dintre de l’apartat activitats o bé través de la web  dins de l’apartat reserva d’activitats.

Si teniu qualsevol dubte contacteu amb el Club a través dels mitjans habituals.