INICI TEMPORADA DE PISCINA
18/06/2021

Club de Begues us recorda que aquest cap de setmana obrirem puntualment la piscina del Club i que a partir del dia 24 de Juny ja romandrà oberta fins a mitjans de setembre.

L’horari de la piscina serà de 10h a 20h ininterrompudament amb servei de socorrisme continu.

Demanar-vos que respecteu la normativa de la piscina que us presentem
amb aquest cartell per tal de mantenir una magnífica convivència entre tots els usuaris de la piscina.

Per altra banda informar-vos que l’accés a la piscina és exclusiu pels socis del Club i pels convidats dels socis que tinguin una antiguitat superior a 3 mesos.

El preu de l’entrada a piscina per un convidat serà de 8€, excepte els menors de 5 anys que tindran accés gratuït.

Podreu comprar “Packs” de 10 entrades per 65€ a la recepció del Club.

Si els convidats son familiars directes no caldrà la presència del soci en el moment de l’accés a piscina però si la comunicació al personal de recepció.

Si els convidats son familiars indirectes o amics, caldrà la presència del soci per accedir a la piscina.

Veniu a gaudir del Club!!!!!