ACTIVITATS INFANTILS AL CLUB DE BEGUES PER L'ESTIU 2021
16/06/2021

Club de Begues informa que per aquest mes de juliol us tenim preparades moltíssimes activitats infantils a les nostres instal·lacions.

Podeu gaudir del Casal d’Estiu lúdic-esportiu que organitza el Club conjuntament amb l’empresa Temps de Lleure i amb l’ajuda de l’Ajuntament de Begues.

Pels amants del tennis podeu fer la inscripció al Stage de Tennis que organitza el director de l’escola de tennis José Carayol amb la col·laboració del Club.

Per aquells que vulgueu millorar el vostre estil de natació us tenim preparats Cursets de Natació i Classes particulars a concretar amb la monitora.

Si per la tarda encara teniu ganes de passar-vos-ho bé doncs us oferim un Programa d’Activitats infantils de Tarda on podreu escollir entre: Hip-Hop, Fútbol, Jazz Dance, Patinatge artístic.

Per altra banda informar-vos que tots aquells que sigueu avis i àvies i porteu com a socis de Club més de 3 mesos podeu  fer socis els vostres nets durant els mesos d’estiu pagant una Quota  Net valorada en 50€ mensuals per net.

Aquesta Quota Net estarà exempta de la penalització d’un any sense poder  tornar a donar-se d’alta en el moment que es doni de baixa.

Tota la informació en vers aquestes activitats la podeu trobar a  www.clubdebegues.cat  o bé preguntant a la recepció del Club.

Veniu a gaudir del Club!!!!!