CASAL D'ESTIU 2021
14/05/2021

Club de Begues informa que enguany tornem a organitzar el CASAL D’ESTIU municipal a les nostres instal·lacions.

Tenim l’alegria de poder comunicar-vos que seguim amb la coorganització del Casal amb l’empresa TEMPS DE LLEURE per tercera edició consecutiva.

Totes les activitats que proposem durant el Campus estan dissenyades per la participació activa dels nens i nenes. Mitjançant diferents jocs, esports i tallers, tots ells adequats a les diferents edats dels nens/es, aprendran mentre es diverteixen de manera segura i estimulen la imaginació.

Amb les diverses activitats es potenciarà també valors com són la convivència i les relacions interpersonals en un ambient totalment diferent al que viuen durant la resta de l’any.

Les activitats han de ser experiències positives i enriquidores per la persona, per això a l’hora de desenvolupar-les sempre tenim present aquests 3 factors:

SEGURETAT + DIVERSIÓ + APRENENTATGE

El campus l’enfoquem des d’una perspectiva de lleure i lúdica i en cap cas competitiva i el joc serà l’eina principal per treballar, ja sigui en les activitats esportives, les de lleure, etc.

Totes les activitats del casal estaran subjectes als protocols d'actuació i mesures de prevenció del Covid-19 que hi hagi dictaminades pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, en el moment de la realització del casal.

El Casal anirà destinats a tots aquells nens i nenes que hagin cursat P3 fins a 12 anys.

Començarem el 28 de Juny  i estarem fins el 10 de setembre sempre hi quan hi hagi el mínim quòrum per setmana de 30 inscrits. Les inscripcions es podran realitzar com a màxim fins 5 dies abans de l’inici de la setmana.

El proper dilluns dia 17 de Maig  a les 17:30h portarem a terme una reunió virtual per tots aquells que necessiteu més informació a través del següent link:

TORNS I PREUS:

Matí de 9h a 13:30h à 85€ per setmana

Migdia de 9h a 15h (inclou dinar restaurant)  à 130€ per setmana

Tarda de 9h a 17h (inclou dinar al restaurant) à 150€ per setmana

*Els participants que portin 90 dies o més com a socis del Club de Begues podran gaudir d’un 10% de descompte en els preus presentats.

SERVEIS EXTRES:

Acollida de 8h a 9h à 15€ setmanals

Menús de menjador puntuals à 10€

INSCRIPCIONS:

A partir del mateix dilluns 17 de Maig un cop finalitzada la reunió virtual obrirem el procés d’inscripció que serà exclusivament online a través de la nostra pàgina web i on es farà el pagament mitjançant una passarel·la de pagament.

A l’hora de fer la inscripció haureu de descarar-vos els PDF de  la declaració responsable en vers el COVID-19 i la fulla d’autoritzacions. Aquesta documentació complimentada juntament amb la fotocopia de la targeta sanitària haurà de ser enviada a: info@clubdebegues.cat

Per qualsevol dubte podeu contactar amb el Club a través dels canals de comunicació habituals,