PROLONGACIÓ MESURES COVID-19
18/01/2021

Apreciat/da,

com hauràs pogut conèixer a través dels mitjans de comunicació s’allarguen una setmana més les mesures en vers la propagació de la COVID 19  a Catalunya presentades pel govern el passat 4 de gener del 2021.

Així doncs, seguirem amb el gimnàs i vestuaris tancats i amb les classes dirigides i extraescolars virtuals  a través de la plataforma Zoom o bé des de l’Instagram del Club de Begues.

Tant l’escola de tennis com la de pàdel segueix amb la seva activitat habitual i aprofitem per comunicar-vos que dimecres 20 de gener el Club romandrà obert tot el dia al ser la festa  major d’hivern de Begues.

Lamentem no poder dur a terme la nostre activitat habitual mentre durin aquestes mesures i esperem tornar a poder veure-us gaudint del 100% del Club el més aviat possible.

Rebeu una abraçada,

CLUB DE BEGUES