REOBERTURA DEL CLUB DE BEGUES
20/11/2020

El Club de Begues us informa que, després de conèixer les noves mesures presentades pel govern de Catalunya  en la lluita en vers  la propagació del COVID 19, a  partir de dilluns 23 de novembre tornem a obrir les portes del Club als nostres socis i usuaris.

L’horari del Club de dilluns a divendres serà de 9h a 14h i de 16h a 21h. (excepte divendres que tancarem a les 21:30h)

Dissabte i diumenge estarem oberts de 9h a 21:30h.

Per fer ús del Gimnàs  s’haurà de fer amb cita prèvia , al igual que les classes dirigides de TRX i de Ciclo Indoor com ja venim fent abans del tancament del Club.

Us recordem que els vestuaris romandran tancats seguint les mesures proposades pel govern de Catalunya.

El servei de restauració també tornarà a funcionar com normalment amb un aforament del Bar i del restaurant del 30% i un 100% d'aforament de les terrasses exteriors.

Us esperem al Club a  partir de dilluns 23 de Novembre!!!